БЕКІТЕМІН: ТЕКСЕРІЛДІ: Ә\Б ОТЫРЫСЫНДА
Мектеп директоры: Оқу ісінің меңгерушісі: ҚАРАЛДЫ:
_______________ _____________ ______________
«___»________ 2023 жыл «___»_______ 2023 жыл «___»________ 2023 жыл
Қызылегіз негізгі орта мектебінің IT-қосымша сабаққа
күнтізбелік-тақырыптық жоспар
(барлығы 34 сағат, аптасына 1 сағат)
8 - сынып
Информатика пәні мұғалімі:
Бахи Алмазбек.
2023-2024 оқу жылы
«IT маманы» үйірмесінің жоспары
Мақсаты :
Міндеттері:
IT үйірмесінің
8-сынып оқушылар тізімі
№ |
Аты-жөні |
сыныпбы |
1 |
Амангелді Ерлан |
8-сынып |
2 |
Қарабай Мадияр |
8-сынып |
3 |
Машикова Руфина |
8-сынып |
ТҮСІНІК ХАТ
Оқу пәнінің жалпы мақсаты – оқушылардың ақпаратты алу, өңдеу, тасымалдау, сақтау және қолдану процестері туралы іргелі білімді жан-жақты, әрі саналы түрде меңгеруін қамтамасыз ету және соның негізінде оқушыларға қазіргі кездегі әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырудағы ақпараттық процестердің мәнін және ақпараттық қоғам дамуындағы АКТ-ның ролін ашу.
«IT маманы» үйірмесінің негізгі міндеттері – информатика
саласы бойынша негізгі ұғымдар мен білімдерді қалыптастыру; – информатика саласы
бойынша біліктіліктері мен дағдыларын қалыптастыру; – ақпараттық қоғамда өмір сүретін
өскелең ұрпақтың адамгершілік және құқықтық негіздерінің қалыптасуын анықтау.
Информатиканы оқыту мазмұны оқушылардың осы пән бойынша білімдерінің қажетті
деңгейіне жетуіне бағытталуы тиіс, сонымен қатар ақпараттық технологиялардың нақты
құралдарына сәйкес инвариантты болуы керек.
Ұсынылып отырған бағдарламаның негiзгi идеясы оқушылардың ойлау қабiлетiн
компьютерлiк дамытушы ойындар арқылы дамыту мен өзiндiк танымдық iс-әрекеттерiн
ақпараттық ортада қалыптастыруға бағытталған.
Сайт (ағыл. сөзі, Site – орын; мәндес сөздері – веб торап, веб сайт, ресурс) – бұл өз адресі (URL), өз иесі бар және біртұтас бүтін секілді қабылданатын веб-беттерден тұратын Интернеттегі орын. Веб-бет (ағыл. сөзі – web-page) – бұл (URL) адреспен бірмәнді анықталатын Интернеттің логикалық бірлігі. Ол суреттерді, скриптерді, форматталған мәтінді, дыбысты, бейнені басқа веб-беттерге немесе Интернет ресурстарына сілтемелерді енгізе алады. Сонымен, веб-сайт – бұл дайындаудың ортақ мәнері бар болуы және өзара біртұтас тақырыппен байланыста болуы тиіс веб-беттер тобы.
Әр түрлі сайттардың арасында айқын шектеу жоқ, өйткені құрылымы және ақпаратты беру тәсілі бойынша олардың алуан түрлілігі аса үлкен. Негізінен сайттарды топқа бөлуге рұқсат енетін жалпы айырмашылықтарды келтіруге болады.
Б.П.Сайков веб-сайттардың келесідей бөлінуін ұсынады:
Нағыз Интернет-сайт – бұл әрбір ұйым мен мекемедегі қажет болатын идеал қызметкер. Оны әзірлей отырып, сайт нақты міндеттерді шешуі тиістігін, оның әрбір бөлігі пайдаланушылардың әр түрлі топтарының да – оқушыдан ата-аналарына дейін, өкіметтің және әр түрлі деңгейдегі қоғам өкілдеріне дейін – және де білім беру мекемелерінің өзінің де мүддесіне жұмыс істейтінін есте ұстау қажет.
«IT маманы» үйірмесі
Барлығы 34 сағат, аптасына 1 сағат
№ |
Тақырыптың атауы |
Сағат саны |
Мерзімі |
1 |
кабинетіндегі қауіпсіздік техника негіздері (лекция); Интернет жаһандық желісі сервистері |
1 |
|
Интернет. Телекоммуникациялық желілер |
|||
2 |
Іздестіру жүйелері (поисковик) |
1 |
|
3 |
Интернетте ақпаратты іздеу |
1 |
|
4 |
Браузер Microsoft Internet Explorer,Оpera және т.б |
1 |
|
Электронды пошта – |
|||
5 |
Электрондық пошта тарихы ; «Айқұлақ» таңбасы (ағылш. commercial at, at sign) |
1 |
|
6 |
Mail.ru бағдарламасының мәтіндік интерфейсіХатты алу және жіберу |
1 |
|
7 |
Ғаламтор желісінде жұмыс. Электрондық пошта құру |
1 |
|
Озерный орта мектебінің сайтын жасау |
|||
8 |
Web-технологиялар оқыту үрдісінде |
1 |
|
9 |
Сайттың қажеттілігі |
1 |
|
10 |
Сайт жасаудың негізгі кезеңдерi |
1 |
|
11 |
Сайтты құрастыруға арналған программалар |
1 |
|
12 |
Dreamweaver – сайтты құру және басқару құралы |
1 |
|
13 |
Сайттың жалпы құрылымы, сайт бөлімдерінің саны мен бағыттылығын анықтау |
1 |
|
14 |
Сайттың мәнерін, дизайнын дайындау |
1 |
|
Сайтты қажетті материалдармен толтыру |
|||
15 |
Білім беру мекемесі туралы ақпарат (Басты). Мектеп туралы жалпы ақпарат |
1 |
|
16 |
Мектеп ұжымы ( ақпарат, фотосурет) |
1 |
|
17 |
Жаңалықтар. Мектептің тыныс-тіршілігі |
1 |
|
18 |
Біздің жетістіктеріміз |
1 |
|
19 |
Мектептің спорттық өмірі |
1 |
|
20 |
Интерактивтік күнделік |
1 |
|
21 |
Оқушыларға.Мұғалімдерге. Ата-аналарға |
1 |
|
22 |
Сұрақтар мен жауаптар |
1 |
|
23 |
Хабарландырулар |
1 |
|
24 |
Қонақ кітабі |
1 |
|
25 |
Байланыстар |
1 |
|
26 |
Оқу-әдістемелік материалдар сайтқа жіберу |
1 |
|
Adobe Photoshop редакторы және оның интерфейсі |
|||
27 |
Құрал-саймандар тақтасы |
1 |
|
28 |
Adobe Photoshop бағдарламасындағы палитра құралдары |
1 |
|
29 |
Мәтіндік әсерлер |
1 |
|
30 |
Фотосуретті суретке айналдыру |
1 |
|
31 |
Адамды басқа кеңістікке ауыстыру. |
1 |
|
32 |
Растр сурет |
1 |
|
33 |
Вектор сурет |
1 |
|
34 |
Еркін тақырып Adobe Photoshop редакторында |
1 |
|
1 Роберт, И.В. О понятийном аппарате информатизации образования /И.В.Роберт // Информатика в образование. – 2002 №12. С.2-6.
2 Е.С.Полат, М.Ю.Бухаркина, М.В.Моисеева, А.Е.Петров. Новые педагогические и информационные технологии в системе образования: учебное пособие для студентов пед.вузов и системы повышения квалификации педагогических кадров, под редакцией Е.С.Полат – Академия, 2001. С.272.
3 http://www.nomad.su/?a=3-201006110038
4 http://www.edu.gov.kz/index.php?id=969&L=1.
5 Хуторский А.В. Развитие одаренности школьников. Методика продуктивного обучения: пособие для учителя / А.В.Хуторский – М. Владос, 2000. – 320с.
6 Сайков Б.П. Организация информационного пространства образовательного учреждения: практическое руководство / Б.П. Сайков. – М.: БИНОМ. Лаборатория знаний. 2005. – 406 с.